Goede plek om Tirana te bezoeken. Rondom je camper is weinig tot geen plek om buiten te zitten. Ze willen zoveel mogelijk campers een plekje geven. wij hadden wel wat probleempjes om erin te komen en om weg te rijden. Camper van 7,5 meter. Prijs is wel hoog voor wat je krijgt.

Laurens en Maria

Praktische en veilige locatie voor de camper, net van de "snelweg" af. Bus naar centrum voor 40 Lek voor de deur. Sanitair in hotel. Zeer uitgebreid ontbijt voor €4 p.p. Je staat vlakbij een doorgaande weg, dat hoor je. Tussen 24 en 06 uur was het stil. We betaalden €17 cash.

Hotel Baron